Reclame cu banci

Sunt destul de multe reclame pentru banci si credite, dar asta mi se pare cea mai draguta. Imi place la nebunie reactia tipului. 🙂

Au mizat mult pe imaginea unor oameni “normali” si cred ca le-a iesit. Personajele sunt simpatice si umane, iar reclama cu totul te lasa cu ideea ca ei isi indeplinesc visul (pierzand din vedere zecile de ani cat vor avea de platit rate). Mi se pare ca asa ar arata o discutie intre Ionut si Cristiana, doi prieteni dragi.

Pentru cine vrea sa cante toata ziua “dot si ei” (asa cum fac eu):

Si daca tot am cautat reclama BMO, m-am gandit ca ar fi corect sa va arat si o reclama romaneasca draguta. E mai veche,dar mi se pare ca infatiseaza destul de corect sansele pe care le au tinerii sa aiba o casa a lor.

Nu prea am dat eu atentie celor de la Millenium Bank, dar acum descopar ca au reclame faine. Va mai arat inca una. E pentru depozite, nu credite, dar e tare simpatica tanti. O bunica din aia care nu prea are treaba cu viata in secolul nostru, dar care e prevazatoare. Si creativa pe deasupra. Delicios!

Leave a Reply

