Ontario Elections

Saptamana viitoare (mai exact, pe 12 Iunie) vor fi alegeri pentru Guvernul Provincial din Ontario. Si, pe masura ce se apropie momentul decisiv, media ne bombardeaza cu tot mai multa informatie legata de candidati. Eu marturisesc ca nu am fost exagerat de interesata de fenomen, dar vrand-nevrand am fost martora unei campanii electorale destul de intense. Si destul de diferita de ce am mai vazut in Romania.

Nu am contact absolut deloc cu presa scrisa, deci nu stiu ce si cum se intampla lucrurile acolo. Si nici la afise nu am prea fost atenta. In schimb, am mai deschis televizorul si am vazut aceste asa-numite “attack ads”. Un fel de anti-reclama cu ceva bun simt (adica, s-au limitat la comentarii profesionale si nu au intrat in detalii de cine cu cine imparte asternutul). Mai mult de atat refuz sa imi dau cu parerea, pentru ca mi-e frica. In lumea asta a “politically correct”-ului in care ma aflu, mi-e teama sa nu fac vreo gafa.

Dar va arat si voua cateva dintre clipuri, daca sunteti curiosi cum se joaca cei 3 candidati. Un liberal, un conservator si un democrat.

Sunt si cateva clipuri care incurajeaza oamenii sa mearga la vot, insa nu le-am gasit pe net. In schimb, am gasit acest  video mai vechi, care pune punctul pe i.

Leave a Reply

