Mita-Amazoana

Hello everybody! Va pregatesc un guest-post despre excursia in Islanda (a lui Mihai si a Stefaniei), dar pana ne hotaram la titlu si facem ultimele finisaje, vreau sa va povestesc despre ce am facut sambata. L-am sarbatorit (din nou, si mai intarziat) pe Horea, printr-un cadou surpriza de la Mihai&Stef. Ne-am urcat in masina la 10.15 dimineata, nestiind unde mergem. Imbracati sport. Dotati cu aparate foto si cateva bomboane.

Am incercat, pentru prima data (in mediu organizat) trasul cu arcul. Spun “organizat” pentru ca, in copilarie, ne-a facut tata arc si sageti din rachita (nuiele, dar nu sunt convinsa cel fel de arbust era)/stuf. Cred ca am, acasa la Brasov, niste poze (din alea vechi, developate de pe film). Ce distractiv era! Nu mai tin minte daca ma pricepeam sau nu pentru ca nici nu conta. Eu si sora-mea traiam intr-o alta lume (mai ales in vacanta de vara) cand eram Stapanele Pamantului 🙂

Sincer sa fiu, n-am reusit sa inteleg cum tintesti cu arcul (pentru ca trebuie sa il tii departe de fata si de ochi), dar m-am descurcat destul de bine cu lovitul tintelor. O sa vedeti cu un “om”; l-am lovit bine si la cap, si in piept, si la pinguin (chiar avea un pinguin de plus acolo). Am avut o protectie pentru mana stanga (mana in care tii arcul si risti sa te loveasca dupa ce eliberezi sageata), iar eu am reusit sa ma lovesc la 2 mm deasupra ei. M-a usturat serios si am si o vanataie de toata frumusetea. Dar nu regret nimic. Cred ca o sa ne facem abonament la Archer’s Arena; atat de mult ne-a placut. Parca nu ma recunosc, atat de activa. Voi ma mai recunoasteti?

Gata, poze. V-am pupat.

P.S. Sagetile au burete in varf pentru ca arena organizeaza razboaie intre echipe (ca la paintball). Noi n-am ajuns la nivelul ala inca, dar o extra protectie e binevenita (mai ales pentru cineva ca mine, care s-a lovit la mana desi avea scut).

Destul de mare arcul, dar tot nu justifica pozitia mea foarte ciudata (aplecata in fata…)

Poze facute de Stef (cu telefonul ei, deci n-am drepturi de autor 🙂 )

 

Toti 4 – cei mai frumosi, cool si aventurieri prieteni ❤

IMG_9832

Bomboanele sunt din Islanda (despre care o sa va povestesc maine, prin intermediul lui Stef).

IMG_9688

Pentru cine nu ma urmareste pe Instagram, iata si o poza cu o veverita mancand “nebunele”. Am fost in High Park dupa ce am tras cu arcul si am facut 120 de poze cu veverite 🙂

IMG_9827

 

Leave a comment