Te astept, 2017

Draga 2017,

Te astept ca pe o fereastra deschisa. Am nevoie de un inceput curat si proaspat, ca aerul de iarna ce se furiseaza dimineata prin incaperi. Nu trebuie sa aduci nimic; mai am putina magie din 2015 si ceva lumina din 2016. Doar vino!

Te astept cu o atitudine de vacanta; nu te teme! Nu mi-am pariat toate sperantele pe tine, nu ma astept sa fii acel an care imi va schimba viata pentru totdeauna. Nu am un plan pentru tine, un drum, un tipar. Iti dau libertatea sa fii asa cum vrei, fara presiuni si cu foarte putine conditii.

Te astept ca pe urmatorul tren. E momentul sa ma desprind de 2016 si sa schimb traseul. Nu ma intelege gresit, 2016 a fost ok. Nici rau, nici bun. Mai degraba ca un sot pe care nu-l mai iubesti, dar cu care mai poti inca rade si vietui. Rabdator, calm, previzibil. Mi-am cautat mult timp o liniste sufleteasca pe care 2016 a reusit sa o completeze. M-a ajutat sa devin din nou eu cea stapana pe mine, nezdruncinata de vreo boala a trecutului. Iar acum e timpul sa incep sa-mi construiesc aripi si sa tintesc spre imprevizibil. Spre locuri cu suflet. Spre noi proiecte si idealuri. Vino!

Nu trebuie sa aduci nimic, dar te rog sa nu iei nimic din arsenalul meu agonisit cu greu si pretios dincolo de cuvinte. Nu-mi sta in cale! Nu ma amagi, nu-mi intinde capcane si nu-mi incurca borcanele. De restul ma ocup eu. Vino! Te astept ca pe un complice. Cel mai bun si cel mai frumos din cati exista: timpul prezent.

Si, pana te hotarasti sa vii, mai arunc un ochi spre anul care aproape s-a incheiat si-ti impartasesc cea mai frumoasa zi. Enjoy!

Leave a Reply

